Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتـا کلیک کنید…

*98-912-75-88-460+*
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تولیدی کفش پاشنه بلندعمده تهران اسلامشهر محصولات شگفت انگیز2022+قیمت ویژه

برای دریافت اخبار و مطالب و اطلاعت بیشتر ایمیل خود را وارد کنید

برای دیدن محصولات در سایت و خرید عمده آنلاین وارد فروشگاه کفش الف شوید 

شرکت کفش الف تولیدکننده انواع کفش های مجلسی پاشنه دار زنانه دخترانه صادراتی با قیمت استثنایی شما می توانید برای دیدن 1323محصولات کفش پاشنه بلند عمده 2022 کفش الف ترید به کانال کفش الف مراجعه نمایید.

داستان تولیدی قدر کفش پاشنه های بلند زیبا

کفش عمده پاشنه بلند را بی شک می‌توان سلطان بلامنازع مد در تمام دوران ها دانست. کمتر پوششی را می‌توان یافت که برای این همه سال و تنها با تغییرات اندک و حفظ استایل کلی، اینچنین محبوب و تراز اول باقی بماند. به طبع آن در تمام کشورها تولیدی کفش پاشنه بلند هم فعال و و فراوان بوده و به شکل گسترده به این صنعت جهت داده است. به دلیل تقاضای بالا، فروش عمده این نوع کفش ها نیز بسیار معمول است. در فروش عمده حداقل ۱۰ الی ۱۲ جفت کفش در هر سری ارائه می شود که اغلب در مدل و رنگ ثابت بوده اما سایز بندی های متفاوت دارند.

95 محصول حراجی کفش پاشنه بلند عمده در کانال تلگرام کفش الف داریم، روزانه 8 محصول حراجی زیبا پرفروش 2023 با قیمت روز جزئیات تو کانال تلگرام معرفی میشه.…

برای دیدن قیمت و محصولات جدید لطفا عضو کانال تلگرام شوید…

(پروکسی یا VPN را حتما روشن نمایید)

 

.
.

برای خرید 2400جفت و بیشتر با شماره 00989127588460 تماس برقرار نمایید.

پیشنهاد:

مرکز خرید صندل زنانه در تهران

تولیدی صندل مجلسی زنانه

فروش عمده صندل زنانه

کفش پاشنه بلند

تولیدی کفش باغ سپهسالار تهران

خرید مستقیم کفش از تولیدی

 

بین تولیدی کفش الف نیز با رویکرد تامین بهترین کیفیت در کنار کنترل قیمت، محصولات تراز اول را وارد بازار کرده است. از آنجا که در حال حاضر خرید مجازی با توجه به شرایط کرونا و مشکلات رفت و آمد تا حد زیادی جانشین خرید حضوری شده است؛ الف مارکت کانال تولیدی خود را جهت خرید آسان تر پیشنهاد می دهد.

این کانال عکس بیش از سه هزار محصول آپلود شده و انواع مشخصات اعم از مدل، رنگ، سایز و قیمت را می‌توانید مشاهده نمایید. در زمان تکمیل سفارش مشاور پشتیبان تلگرام راهنمای شما بوده و سایر امور مربوطه از بسته بندی تا ارسال و تحویل در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. لازم به ذکر است که الف ترید در زمینه صادرات هم بسیار فعال بوده و در سال گذشته 864 هزار جفت کفش به کشور هایی مانند آلمان، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، عمان، امارات، روسیه و … صادر کرده است.

کفش های پاشنه کیتن-تولیدی کفش پاشنه بلند-کفش الف
کفش های پاشنه کیتن عمده -تولیدی کفش پاشنه بلند-کفش الف

کفش‌های پاشنه کیتن درصد بالایی از محصولات یک تولیدی کفش پاشنه بلند را به خود اختصاص می دهند

در ادامه شما را با معروف ترین انواع کفش پاشنهاز جنس مواد PU بلند آشنا خواهیم کرد.

انواع مدل های متداول در یک تولیدی کفش پاشنه بلند عمده

کفش پاشنه بلند مشکی عمده

فرم تیپیک، همه پسند و همه منظوره کفش پاشنه بلند را می‌توان در رنگ مشکی آن خلاصه کرد. شما به راحتی می‌توانید یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی را برای مهمانی، یک جلسه رسمی، حضور در سر کار، شرکت در مراسم خاکسپاری و حتی استفاده روزمره بپوشید. تنها به خطر داشته باشید که کفش شما پاشنه خیلی بلند و باریک نداشته و از قالب استانداردی تهیه شده باشد.

این کپپاپوش پاشنه بلند مشکی همواره جلوه خود را دارد. با کمی فاصله رنگهای قرمز و سفید در تعقیب آن هستند اما حس احترام و قدرت و در عین حال شیکی و زنانگی کفش پاشنه بلند مشکی به طرز عجیبی منحصر به فرد است. معرفی یک رنگ به عنوان یک مدل مستقل شاید عجیب باشد اما تاثیر کفش پاشنه بلند مشکی بر صنعت مد آنقدر زیاد بوده که آن را تا این حد متمایز کرده است.

 

مطالب پیشنهادی:

صندل عمده ارزان

تولیدی کفش پاشنه بلند

کانال تولیدی کفش باغ سپهسالار

آدرس کارخانه دمپایی در تبریز

کانال تلگرام تولیدی کفش اسلامشهر

 

کفش پاشنه بلند پهن

از مدل های جدید و خاص کفش پاشنه بلند بوده که به دلیل سطح مقطع زیاد پاشنه برای سلامتی پا و کمر مناسب تر است. در برخی از مدل های پاشنه پهن، تفاوت رنگ پاشنه با خود کفش زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. شرکت های تولیدی کفش پاشنه بلند به دلیل تقاضای بالای این مدل در جامعه به آن توجه ویژه‌ای دارند.

یک مدل صندل نقره ای براق با پاشنه پهن و استاندارد
صندل نقره ای براق با پاشنه پهن و استاندارد-کف الف

کفش پاشنه بلند عروس

عموما خط تولید جداگانه ای در یک تولیدی کفش پاشنه بلند برای عرضه کفش مدل عروس وجود ندارد. در واقع اکثر شرکت ها کفش پاشنه بلند ساده و خام را تولید می کنند و سپس متعلقات و تزئینات گران قیمت مدل عروس در کارگاه دیگری به این کفش ها اضافه می شود. در نتیجه جهت تولید یا تهیه کفش عروس بسیار مهم است که شما قالب اصلی و پایه کار را از کجا تهیه کرده باشید. طبیعتا یک کفش پاشنه بلند ضعیف هرچقدر هم که با متعلقات حرفه ای و زیبا تزئین شود باز هم محصول با کیفیت و مناسبی از آب در نخواهد آمد.

صندل پاشنه بلند

همانطور که بارها گفتیم صندل ها به راحتی و کژوال بودن معروف هستند و این در واقع نقطه قوت آنها محسوب می‌شود. حالا تضاد حس رسمی کفش پاشنه بلند را در کنار خنکی‌ و آزاد بودن پا در صندل تصور کنید. نتیجه حیرت انگیز است. صندل های پاشنه بلند آنچنان جای خود را در دنیای فشن باز کرده اند که تا سالها شاهد حضورشان در خانه های مد خواهیم بود. صندل ها می‌توانند انواع پاشنه از مدل کیتن گرفته تا لژ یکسره را حمایت کنند.

 

مطالب پیشنهادی:

تولید عمده صندل زنانه

تولیدی کفش باغ سپهسالار تهران

پخش عمده صندل زنانه خارجی

کانال تولیدی کفش باغ سپهسالار

تولیدی کتونی

پخش عمده کتونی ویتنام

فروش عمده کفش اسپرت خارجی

 

کفش پاشنه بلند-کانال کفش عمده
کفش پاشنه بلند-کانال کفش عمده

چکمه و نیم چکمه پاشنه بلند

هنوز هم مشخص نیست چرا چکمه های پاشنه بلند تا این حد خیره کننده اند. این چکمه ها به مخاطب حس بی پروا بودن در کنار زیبایی و اصالت منتقل می کنند. خانه های مد به چکمه های پاشنه بلند، بخصوص انواع زیر زانو لقب زیبای دست نیافتنی داده اند.

یک مدل چکمه پاشنه سوزنی زیر زانو از جنس چرم جیر-کف الف
کانال چکمه پاشنه سوزنی زیر زانو از جنس چرم جیر-کف الف

با این وجود در هنگام تهیه این مدل چکمه ها باید به جنس، زیره و مدل پاشنه دقت کنید. این چکمه ها بیشتر برای یک مهمانی چند ساعته مناسب هستند و بهتر است در کنارشان یک جفت کفش راحت یا صندل به همراه داشته باشید تا در صورت احساس نیاز به پاهایتان کمی استراحت بدهید. جنس چرم در چکمه حرف اول را می زند و در نظر داشته باشید که پا در چکمه هایی با جنس مصنوعی امکان تعریق و تنفس ندارد.

کانال کفش پاشنه بلند عمده سوزنی

باید بدانید هر تولیدی کانال تلگرام کفش پاشنه بلند عمده الف ترید محصولات خود را قرار می دهد، همینطور که در هر تولیدی کفش پاشنه بلند از جنس مواد PUخط عرضه بزرگی از این مدل کفش ها به چشم می خورد. این پاشنه ها بسیار معروف هستند و طراحی شان به صورتی است که هرچه به سطح زمین نزدیک تر شوند؛ باریک تر و سوزنی تر می شوند. مدل های پاشنه سوزنی که در آنها ارتفاع پاشنه زیاد نیست؛ محبوب تر و کاربردی ترند. برای مثال انواع پاشنه کیتن را می‌توان تقریبا در هر مناسبتی دید. این کفشها هم استایل رسمی و مجلسی دارند و هم پاشنه با وجود باریک بودن آزار دهنده نیست. برخلاف پاشنه پامپ که با وجود جذابیت زیاد، شکل پا را تغییر می دهد و فشار زیادی بر روی زانو و مچ وارد می کند. کفش های پاشنه سوزنی مدل پامپ برای سرپا ماندن یا راه رفتن طولانی توصیه نمی شوند.

یک مدل نیم بوت لژدار با تزئینات-تولیدی کفش پاشنه بلند-کفش الف
نیم بوت لژدار با تزئینات-تولیدی کفش پاشنه بلند-کفش الف

کفش لژدار عمده

می دانیم یکی از مهمترین اهداف در اختراع کفش پاشنه بلند، افزودن به قد فرد بوده است. برای سالها طراحان مد در صدد تولید کفشی بودند که قد فرد را بلند تر کند و در عین حال پاشنه آن مشهود نباشد. این تفکر اساس ساخت کفش های لژدار و انواع پاشنه مخفی شد. بعدها این پاشنه ها آنقدر محبوب شدند که تقریبا در تمام انواع کفش زنانه و حتی مردانه نمود پیدا کردند.

 

مطالب پیشنهادی:

کانال عمده فروشی دمپایی

خرید عمده کتونی اورجینال

خرید کفش عمده از تولیدی

از کجا کفش عمده بخریم

کارخانه دمپایی گلپا

عمده دمپایی

تولیدی کفش عمده

تولیدی صندل

کارخانه دمپایی پاپا

تولیدی دمپایی

کفش پاشنه بلند

کانال تلگرام کفش عمده اصفهان

تولیدی دمپایی در تهران

کانال دمپایی ارزان

امروزه خط عرضه انواع کفش های لژدار و پاشنه مخفی در هر تولیدی کفش پاشنه بلند و شرکتی دیده می شود. شما حتی در کفش اسپرت زنانه ترند امسال می‌توانید مدل های لژدار را بیابید.
اشتراک گذاری
5/5

کانال تلگرام تولیدی کفش و کتونی عمده

برای عضویت در کانال تلگرام عمده کتونی کفش صندل چکمه گالش روی دکمه ی زیر کلیک کنید
کانال کفش صندل عمده

ارتباط با کفش الف:

 مدیرفروش:09127588460 
روبیکا شرکت الف:alefshoe@
 کانال تلگرام کفش الف:alefshoe@
ایتا کفش الف:aleftrade@
محصولات کفش الف:aleftrade.ir/shop/
ایمیل کفش الف:[email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات