Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتـا کلیک کنید…

*98-912-75-88-460+*

روند ثبت سفارش

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج ازقم پس از تحویل به باربری معتبر، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۳ تا ۴روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات باربری مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
کفش الف همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود روز درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در کفش الف  و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای کفش الف مقدور نیست.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نوع کالا متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

بله-با هماهنگی پشتیبانی سایت و اپلیکیشن کفش الف شما قادر به دریافت سفارشات خود از دفتر مرکزی کفش الف هستید.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، و اماده سازی پس از ۳ الی ۷ روز کاری تحویل به باربری خواهد شد.

بله، پس از تحویل سفارشات شما به باربری ، متعاقبا شماره فاکتور باربری (بیجک) و نام باربری مورد نظر با شماره تماس باربری  برای شما ارسال میشود.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

و همچنین شما بدون ثبتنام هم میتوانید خرید کنید اما یکسری امکانات برای شما غیرفعال میباشد.

درقسمت ورود سایت شما باید فراموشی رمز عبور را بزنید تا بتوانید رمز خود را بازیابی کنید.

در قسمت بازارچه یا فروشگاه بر روی افزودن به سبد خرید بزنید و در منوی کناری وارد سبد خرید شوید و مراحل پرداخت را انجام دهید.

پس از خرید و استفاده شما میتوانید وارد صفحه ی محصول شوید و نظر خود را ثبت کنید.

بله شما میتوانید با واحد پشتیبانی محصولاتی که قیمت ندارند را به صورت تلفنی سفارش دهید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
 
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

خیر. شما می توانید به صورت عمده و تعداد زیاد خریداری نمایید.

شما میتوان از طریق پرداخت داخل سایت و یا اپلیکیسشن پرداخت کنید و یا از طریق کارت به کارت و سفارش تلفنی انجام دهید.

لوازم سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

از طریق پست و باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین باشد.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

سفارش شما از طریق پست و باربری طی 7 روز کاری تحویل شما میشود.

بله. شما میتوانید از طریق واحد پشتیبانی محصولات سفارش دهید در صورت موجود بودن.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

ارسال این نوع کالاها مشمول هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود. 
 لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.