Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتـا کلیک کنید…

*98-912-75-88-460+*
Search
Close this search box.
نویسنده: جواد شعبانی

فروش عمده دمپایی صندل تهران ویـژه عید نوروز 1403|قیمت عمده دمپایی

برای دریافت اخبار و مطالب و اطلاعت بیشتر ایمیل خود را وارد کنید

برای دیدن محصولات در سایت و خرید عمده آنلاین وارد فروشگاه کفش الف شوید 

دمپایی  صندل عمده تهران

امروزه تولیدی های بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارند که دمپایی و صندل عمده تولید می کنند. از جمله شهر هایی که در این امر شریک اند کارخانه دمپایی و صندل قم است.

یکی از پرسود ترین محصولات برای فروشندگان دمپایی و صندل می باشد. چون این محصول با مصرفی بودن و قیمت مناسب نسبت به کفش فروش بیشتر و در برخی موارد سود بیشتری دارد.

اما به دلیل داشتن تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، حاشیه سود آن نسبت به کفش ارزش جستجو و سفر به ۱۳ شهر اصلی تولید کننده کشور برای خرید این محصول را ندارد.

همچنین به دلیل قیمت خیلی بالای دلالان و تنوع کم در شهرهای ما ارزش فروش دمپایی و سود آن را به شدت پایین می آورد.

حال از طرف دیگر با نزدیک شدن به عیـــد نـــوروز و فصل بـــهـــار فروش دمپایی و صندل بسیار بالا می رود و همچنین خرید دمپایی صندل عمده مشتری زیادی پیدا می کند.

خرید دمپایی و صندل عمده تهران

در گذشته بسیاری از فروشندگان دمپایی و صندل برای خرید دمپایی و صندل عمده به کارخانه دمپایی و صندل و یا بنکداران دمپایی و صندل عمده مراجعه می کردند و به همین خاطر مجبور به سفر به آن شهر می شدند.

 روش دیگری نیز برای خرید عمده دمپایی صندل وجود داشت، به این صورت بود که خریداران با برقرای تماس تلفنی محصول خود را سفارش می دادند اما این روش هم مستلزم یک سفر اولیه بود و عیب دیگر آن کلاهبردای هایی بود که به صورت تلفنی اتفاق می افتاد.

دمپایی صندل عمده کرج کفش الف
دمپایی عمده ارزان تهران
نمایندگی کفش الف

به همین خاطر احتمال هرگونه سوء استفاده کلاهبرداری بود که سبب عدم اعتماد فروشندگان کفش و دمپایی و دوباره روی به سمت خرید حضوری آوردن.

حال بعد از گذشت سال ها با پدید آمدن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تلگرام بسیاری از خرید ها از این بستر انجام می شد.

با پیشرفت فضای مجازی دیگر نیازی به سفر به این شهر ها نیست شما می توانید با زدن چند دکمه یا کلیک محصول خود را سفارش دهید. این نکته بسیار مهمی است که شما دیگر نیازی به سفر کردن ندارید و می توانید بدون انجام این کار دمپایی عمده صندل عمده خود را خرید کنید.

ولی باز هم به دلیل سوء استفاده برخی افراد و کلاهبرداری ها خرید از این فضا کمتر شد اما با پیشرفت پلیس فتا و دستگاه های نظارتی با پایگاه های استاندارد سنجی سایت ها تشخیص سایت ها و کانال فیک بسیار آسان شد.

شما به راحتی می‌توانید برای اعتبار سنجی هر سایت به انتهای صفحه اصلی آن سایت مراجعه نمایید و در صورت داشتن نمادهای دستگاه های نظارتی مانند:

اینماد، نشانه ملی ثبت ،عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی، از فروشگاه خرید مطمئنی را تجربه نمایید همچنین از طریق استعلام گیری از پلیس فتا نیز میتوان از امنیت فروشگاه مطلع شد.

صندل دمپایی عمده کفش الف
دمپایی صندل عمده تهران کفش الف

قیمت دمپایی عمده

امروزه به خاطر شرایط اقتصادی، قدرت خرید مردم به شدت پایین آمده است. کفش الف با گردآوری تمامی محصولات تولیدی های معتبر در کانال خود با قیمت تولید کارخانه این امکان را برای شما فراهم می کند تا از محصولاتی با پایین ترین قیمت و با کیفیت برخوردار شوید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات صندل با آن مواجه هستند، قیمت بالای این نوع محصولات است. معمولا اجناس ایرانی با قیمت بهتری به نسبت محصولات خارجی به فروش می رسند. پس بهتر است محصولی با کیفیت و ایرانی خریداری نماییم.

 

مطالب پیشنهادی:

دمپایی عمده

کانال عمده فروشی دمپایی

خرید عمده کتونی اورجینال

خرید کفش عمده از تولیدی

از کجا کفش عمده بخریم

کارخانه دمپایی گلپا

عمده دمپایی

تولیدی کفش عمده

تولیدی صندل

کارخانه دمپایی پاپا

تولیدی دمپایی

کفش پاشنه بلند

کانال تلگرام کفش عمده اصفهان

تولیدی دمپایی در تهران

کانال دمپایی ارزان

شما می توانید برای اطلاع یافتن از قیمت دمپایی عمده به کانال های ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و ایتا مراجعه و نظرات پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

در شرکت کفش الف بالا بودن رقابت بین تولید کنندگان و تامین کنندگان ، دمپایی روفرشی عروسکی زنانه و دمپایی روفرشی حوله ای عروسکی قیمت ها بسیار پایین تر بوده، که شرکت کفش الف کمک بزرگی به انجام معاملات عمده در شهر های مختلف ایران می کند.

 کارخانه دمپایی و صندل عمده کفش الف
قیمت دمپایی عمده کفش الف

تولیدی دمپایی در تهران

تهران به خاطر اینکه یکی از کلان شهر های مهم ایران است و جزو شاه راه ارتباطی و مرکز ایران است و به دلیل اینکه پایتخت می باشد و هتل های گوناگون این شهر سبب شده تا برای رفع نیاز خود تولیدی های زیادی را ایجاد کند که یکی از مهم ترین تولیدی های این شهر مهم ایران کفش و دمپایی است.

تهران اقتصاد و بازار بسیار پر رونقی دارد که این اقتصاد کلان و عالی بر روی صنعت پوشاک و دمپایی و صندل هم تاثیر دارد

و همین دلیل سبب شده است که شرکت کفش الف، پخش عمده دمپایی در تهران را بر عهده داشته باشد و در این بازار زبانزد رقبای خود و معروف ترین تولیدی دمپایی و پخش آن باشد.

صندل دارای مدل و طرح های متنوع بسیار زیادی است که کاربرد بسیار زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین محصولات بازار است.

دمپایی و صندل عمده ارزان کفش الف
خرید عمده دمپایی و صندل تهران کفش الف

بازار عمده فروشی دمپایی تهران

تهران شهر بزرگی است و به سبب پایتخت بودنش شما می توانید هر محصولی را که می خواهید براحتی پیدا کنید. در این استان هر صنفی یک بازار پخش کنندگی دارد.

دمپایی و صندل عمده نیز یکی از مواردی است که در این شهر بازار فروش مخصوص خود را دارد و سالیانه عده ای خرید عمده دمپایی و صندل خود را از این شهر انجام می دهند.

حالا اگع می خوای دمپایی عمده ارزان تهران رو بخری نیازی نیست که حتما به تهران بری، می تونی محصولاتی روکه می خوای سفارش بدی و سر موقع تحویل بگیری بدون اینکه سفر کنی یا کسب وکارت رو تعطیل کنی…

بریم یه خرید دمپایی عمده ارزان داشته باشیم…. بیا من جای بد نمی برمت… می تونی مشاوره بگیری بعد سفارش بدی…بریم…

صندل‌ها یکی از پرطرفدار‌ترین پاپوش‌های جهان محسوب می‌شوند
دمپایی صندل عمده تهران -کفش الف

خرید عمده دمپایی تهران

برای پیدا کردن قیمت خوب و ارزان دمپایی عمده که در بازار های غمده فروشی، شرکت پخش عمده دمپایی تهران و تولیدی دمپایی تهران مشخص و شفاف نیست و هر لحظه تغییر پیدا می کند

، خستگی زیاد ، مسافت زیاد هزینه زیاد برای سفر به تهران و داشتن وقت کم در مسافرت و بالا بودن تعداد محصولات نمی توان خرید خوب و مناسبی داشت.

اما من و دوستانم در کفش الف تلاش می کنیم که رقابت بر سر کیفیت و ثبات در بازار را ایجاد کنیم تا بازار عمده فروشی در مسیر صحیح خود یعنی تلاش برای عرضه خدمات بیشتر و محصولات بهتر در بازار واقعی و بازار اینترنتی باشد.

تمامی تولید کنندگان قمی با حضور در کفش الف این امکان را برای شما به ارمغان آوردند تا شما بدون صرف وقت و خستگی هزینه زیاد و… خرید خود را براحتی در خانه و مغازه در هر ساعت هر روز انجام دهید.

فروش دمپایی و انواع پاپوش کفش الف از تولیدی تهران برعهده بخش فروش الف می باشد برای دریافت اطلاعات محصولات شما باید وارد کانال های ما در فضای مجازی به نام کفش الف شوید تا بتوانید به راحتی از قیمت و جزئیات محصولات با خبر شوید،

این روزها دمپایی و صندل خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر است که از پر فروش ترین محصول در دنیای پوشاک به حساب می آید که، شرکت پخش خرید عمده دمپایی از تولیدی دمپایی را در قم و تهران انجام می دهد.

کارخانه دمپایی صندل قم کفش عمده الف
بازار دمپایی صندل عمده تهران نمایندگی کفش الف

فروش عمده دمپایی تهران

فروش عمده دمپایی تهران را به یک مرجع بزرگ در ایران تبدیل کرده است که بیشتر فروشندگان به صورت عمده از بازار عمده فروشی دمپایی تهران، دمپایی و صندل عمده خرید می کنند و عموما از دیگران آدرس بازار دمپایی تهران را می پرسند وبه دنبال آن می گردنند.

ما در این جا تولیدکنندگان دمپایی صندل را گردآوری کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی بدون اینکه از خانه یا شهر خود خارج شوید از همکاران ما در بخش فروش مشاوره جهت خرید و انجام سفارش دریافت کنید و محصولات خود را سفارش دهید.

انواع دمپایی در پخش عمده تهران

در شهر تهران انواع دمپایی ها توسط تولیدی دمپایی تهران و شرکت پخش عمده دمپایی تهران، تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.شهر قم نیز یکی از شهر های تولید کننده دمپایی و صندل عمده است که درآن کارخانه دمپایی صندل بسیاری وجود دارد.

این تولیدی ها محصولات فوق العادی دارند که برای خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه دمپایی صندل قم به صورت آنلاین مناسب هستند.

که تولیدی های مجموعه کفش الف نیز در این شهر فعالیت می کنند و در تهران نمایندگی فروش دارند. شما می توانید از این مجموعه با تنوع بسیار بالا محصولات خود را تهیه نمایید.

ولی بیشترین دمپایی که در آن جا مورد استقبال قرار گرفته است دمپایی یا صندل های چرمی می باشد و همچنین به دلیل وجود جمعیت زیاد و پرمصرف بازار های شلوغ هتل های مختلف، دمپایی های روفرشی مجلسی وآنتیک هتل هم مشتریان خود را دارد.
دمپایی صندل عمده تهران کفش الف
قیمت دمپایی صندل ارزان کفش الف

حال می خواهم شما را با دمپایی هایی که در تهران پخش عمده داریم آشنا کنم:

•  پاپوش های هتل

•  دمپایی های بیمارستانی

•صندل و دمپایی روفرشی

•  دمپایی یکبار مصرف

• دمپایی  عروسکی

•صندل یا دمپایی های چرمی

•   پاپوش پارچه ای و حوله ای

•   پلاستیکی

•  صندل و یا دمپایی طبی

•   دمپایی لژ دار

صندل مجلسی عمده تهران_کفش الف
خرید صندل عمده اعلا تهران_کفش الف

خرید و فروش دمپایی روفرشی تهران / دمپایی زنانه زمستانی

شما برای تهیه دمپایی روفرشی از شرکت پخش عمده دمپایی تهران ، تولیدی دمپایی تهران و خرید اینترنتی دمپایی عمده ارزان میتوانید از ما یعنی کفش الف که با خط تولید به صورت مستقیم در ارتباط هستیم خرید دمپایی صندل عمده خود را انجام دهید.

شما باید در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که دمپایی ها مختص زمستان یا  تابستان نیستند.بلکه کارخانه های تولیدی دمپایی برای روزهای سرد فصـل زمستان واین محصولات تدابیری اندیشیده اند و دمپایی روفرشی مختلف  مجلسی ،حوله ای ، عروسکی و ….

انواع دمپایی های زمستانی و تابستانی زیادی را در بازار ها می توان یافت که نمونه بارزشان دمپایی روفرشی فانتزی یا دمپایی روفرشی مجلسی هستند که در نمونه های جلو بسته وارد بازار های زیادی می شوند. این دمپایی ها اغلب مورد توجه دختر خانم و خانم ها قرار می گیرد و به همین سبب در طرح هایی فانتزی عرضه می گردد.

در ادامه چند نمونه به شما معرفی می کنم :

  • پاپوش روفرشی فانتزی
  • دمپایی حوله ای
  • صندل روفرشی مجلسی
  • پاپوش روفرشی عروسکی بچگانه
  •   حوله ای عروسکی
  • پاپوش روفرشی عروسکی دخترانه
  •  روفرشی زمستانی
  • دمپایی روفرشی عروسکی زنانه

فروش عمده دمپایی زنانه

خرید کردن جزء لاینفک زندگی خانم ها می باشد و آنها از انجام خرید لذت می برند، اما حساسیت بسیار زیادی برای انتخاب محصول خرج می کنند و در مورد دمپایی زنانه همین طور است.

مطالب پیشنهادی:

تولید عمده صندل زنانه

تولیدی کفش باغ سپهسالار تهران

پخش عمده صندل زنانه خارجی

کانال تولیدی کفش باغ سپهسالار

تولیدی کتونی

پخش عمده کتونی ویتنام

فروش عمده کفش اسپرت خارجی

 

فروش عمده دمپایی زنانه یکی دیگر از محصولاتی است که فروش بسیار بالایی دارد و روزانه حجم زیادی دمپایی زنانه وارد بازار می شود. باتوجه به اینکه خانم ها علاقه بسیار زیادی به دمپایی دارند، می توان گفت که اکثر کارخانه های دمپایی صندل به صورت ویژه و تنوع بالا این محصول را تولید می کنند.

دمپایی های زنانه به صورت کلی به دو بخش زمستانی و تابستانی تولید می شوند که در مطالب بالا  دمپایی زمستانی نام برده شد.

خرید عمده دمپایی تهران کفش عمده الف
خرید عمده دمپایی کرج_کفش الف

دمپایی زنانه تابستانی

همانطور که می دانید فصـل تابستان گرم ترین فصل سال است. این مطلب باعث می شود افراد به دنبال راه چاره برای بالا رفتن حرارت پا ودرنتیجه عرق کردن، بوی بد پا باشند و اهمیت زیادی به خرید دمپایی و پاپوش خود بدهند.

ویژگی های دمپایی زنانه تابستانی از نظر خانم ها:

• ضد تعریق باشد

•ضخیم باشد

•  رو باز باشد

•جریان هوا براحتی از آن عبور کند

• وغیره…

اکثر خانم ها دراین فصل از دمپایی صندل زنانه استفاده می کنند، چند نمونه از دمپایی زنانه تابستانی:

•دمپایی لاانگشتی زنانه: روفرشی، مجلسی، بیرونی

• انواع دمپایی روباز زنانه: مجلسی، روفرشی، بیرونی

•مدل های دمپایی طبی زنانه: بیرونی، روفرشی، مجلسی

•  دمپایی صندل زنانه: بیرونی، مجلسی

•  انواع دمپایی ابری زنانه: روفرشی، ساحلی

•  دمپایی بند دار زنانه: مجلسی، بیرونی

•  انواع دمپایی پاشنه دار و تخت زنانه: مجلسی، بیرونی، ساحلی، روفرشی

 

مطالب پیشنهادی:

صندل عمده ارزان

تولیدی کفش پاشنه بلند

کانال تولیدی کفش باغ سپهسالار

کانال دمپایی قم

آدرس کارخانه دمپایی در تبریز

کانال تلگرام تولیدی کفش اسلامشهر

 

دمپایی صندل عمده ارزان تهران کفش الف
دمپایی عمده ارزان تهران
نمایندگی کفش الف

خرید دمپایی عمده ارزان / قیمت دمپایی عمده

امروزه به خاطر شرایط اقتصادی، قدرت خرید مردم به شدت پایین آمده است. کفش الف با گردآوری تمامی محصولات تولیدی های معتبر در کانال عمده فروشی دمپایی ارزان خود با قیمت  تولید کارخانه این امکان را برای شما فراهم می کند تا از محصولاتی با پایین ترین قیمت و با کیفیت برخوردار شوید.

همچنین شما می توانی با مراجعه به کانال های ما در تلگرام و ایتا از لیست قیمت محصولات و طرح رنگ های جدید آنها باخبر شوید. ما در کانال های تلگرام و ایتا خود توانسته ایم تنوع بسیار زیادی از طرح ها و رنگ های مختلف دمپایی صندل عمده را برای شما فراهم آوریم.

 

اشتراک گذاری
5/5

کانال تلگرام تولیدی کفش و کتونی عمده

برای عضویت در کانال تلگرام عمده کتونی کفش صندل چکمه گالش روی دکمه ی زیر کلیک کنید
کانال کفش صندل عمده

ارتباط با کفش الف:

 مدیرفروش:09127588460 
روبیکا شرکت الف:alefshoe@
 کانال تلگرام کفش الف:alefshoe@
ایتا کفش الف:aleftrade@
محصولات کفش الف:aleftrade.ir/shop/
ایمیل کفش الف:[email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات