Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتـا کلیک کنید…

*98-912-75-88-460+*
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پخش عمده دمپایی تولیدی تهران و خارجی 2024ارزان (لیست قیمت کارخانه)

برای دریافت اخبار و مطالب و اطلاعت بیشتر ایمیل خود را وارد کنید

برای دیدن محصولات در سایت و خرید عمده آنلاین وارد فروشگاه کفش الف شوید 

100 محصول بازار تولیدی دمپایی در تهران ارزان صادراتی در کانال تلگرام کفش الف داریم، روزانه 12 محصول  2023 با قیمت روز ارزان با کیفیت جزئیات تو کانال تلگرام معرفی میشه.…

برای دیدن قیمت و محصولات جدید لطفا عضو کانال تلگرام شوید…

(پروکسی یا VPN را حتما روشن نمایید)

 

 

.
.

برای خرید 1200جفت و بیشتر با شماره 00989127588460 تماس برقرار نمایید.

بررسی انواع محصولات مراکز تولیدی دمپایی در تهران

یکی از محصولات استراتژیک برای بسیاری از مغازه داران و عمده فروشان، دمپایی است. بسیاری از مراکز تولیدی دمپایی در تهران و شهرهای دیگر، این محصول را با قیمتی ارزان تر از کفش عرضه می کنند. دلیل این امر مصرفی بودن دمپایی و قیمت مناسب تر آن نسبت به دسته بندی کفش است که حاشیه سود قابل توجهی نیز برای عرضه کننده ها دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول در مرکز عرضه الف خواهیم پرداخت.

 

خرید دمپایی عمده صادراتی
تولیدی دمپایی در تهران _کفش الف

خرید عمده دمپایی از مرکز کفش الف

تعداد افرادی که اقدام به خرید از مراکز تولیدی دمپایی در تهران می کنند بسیار بیشتر از سایر محصولات این مراکز مثل کفش هستند. مخاطب و خرید بالای این محصول باعث شده تا بسیاری از افراد بازار تهران را برای خرید عمده انتخاب کنند.

تنوع بالای دمپایی در بازار عرضه و تعداد زیاد مراکز عرضه کننده باعث شده تا به جای مراجعه به این مراکز در شهرهای مختلف کشور، سراغ عرضه کننده های اصلی این محصول در بازار اصلی تهران بروند.

انواع دمپایی های ایرانی و خارجی با قیمت های عمده مناسب در بازار مرکزی تهران و توسط فروشنده های عمده عرضه می شود. بسیاری از این مراکز از جمله مجموعه الف عرضه کننده این محصول با بهترین قیمت می باشند. برای انتخاب بهتر محصول می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

قیمت دمپایی عمده

قیمت دمپایی عمده معمولی بین 14/000 تا 53/000 تومان میباشد و قیمت دمپایی مانند دمپایی هلیا از 63/000 تا87/000 تومان میباشد…
خرید عمده دمپایی از تولیدی الف
دمپایی تولیدی دمپایی در تهران _کفش الف

 

امکان فروش عمده دمپایی علاوه بر روش حضوری، به صورت غیر حضوری نیز از این مرکز امکان پذیر است. در گذشته نیز بسیاری از خریداران اقدام به خرید محصولات به صورت غیر حضوری می کردند.

روش خرید آنها از طریق تماس تلفنی بود که در برخی از مواقع با افراد کلاهبردار نیز درگیر می شدند.

امروزه با توجه به استفاده از فضاهای مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. البته در فضاهای مجازی هم مشکلات کلاهبرداری برای خرید محصول وجود داشت که با نظارت بیشتر سعی در رفع آن شد. نظارت بیشتر توسط پلیس فتا و پیگیری های قضایی باعث کاهش این کلاهبرداری ها و اطمینان بیشتر خریداران در خریدهای اینترنتی شده است.

برای اعتبار سنجی سایت های مربوط به مراکز فروش عمده دمپایی می توان به قسمت پایین سایت ها مراجعه کرده و نمادهای قرار گرفته شده در آن را بررسی کرد. در صورت قرار گرفتن نمادهای دستگاه های نظارتی مثل اینماد، نشانه ملی ثبت ،عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی می توان خرید خود را با اطمینان بیشتر انجام داد. برای اطمینان از امنیت فروشگاه نیز می توان اقدام به پیگیری از طریق پلیس فتا کرد.

 

بازارعمده فروشی دمپایی ارزان کفش الف
دمپایی عمده ارزان کفش الف

عرضه کفش توسط مجموعه الف

مجموعه کفش الف که یکی از مراکز تولیدی دمپایی در تهران است، عرضه کننده و صادر کننده انواع دمپایی می باشد. این مجموعه با سابقه فعالیت در دو دهه اخیر توانسته اعتبار بالایی در بین خریداران عمده و تجار کسب کند. این مرکز با عرضه و فروش گسترده خود توسط مراکز حضوری و سایت های مخصوص به خود توانسته یک بستر مطمئن برای تمام فعالان این حوزه به شمار آید.

 

فروش دمپایی عمده کفش الف
دمپایی عمده ارزان

 

خرید دمپایی از شرکت پخش عمده دمپایی تهران زنانه عمده 1402

مرکز فروش عمده دمپایی الف زیر نظر وزارت صنعت و معدن، سامانه ثبت ملی رسانه های مجازی، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و پلیس فتا فعالیت دارد. خریداران عمده دمپایی می توانند به کانال تلگرامی این مجموعه که آدرس آن در بخش پایین صفحه قرار داده شده است، وارد شوند. تمام محصولات این شرکت با جزئیات کامل برای خریداران قرار داده شده است.

برای خرید محصول، می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و نسبت به موجودی محصول و ارسال فاکتور اقدام کنید. محصولات خریداری شده توسط باربری برای شما ارسال خواهند شد.

مسئله مهمی که در مراکز تولیدی دمپایی در تهران وجود دارد، ارسال سریع و موجودی محصولات است. مجموعه الف نسبت به این موضوع حساسیت بالایی دارد. این شرکت تمام محصولات خریداری شده را در همان روز ارسال می کند.

خرید افرادی که در ابتدای روز اقدام به ثبت سفارش کرده اند تا پایان ساعت اداری ارسال خواهند شد تا محصولات در مدت زمان کوتاهی به دست مخاطبان برسد. امکان ارسال محصول توسط باربری هایی که خریدار درخواست می کند نیز وجود دارد.

مشتریان می توانند هنگام ثبت سفارش، باربری مورد نظر خود را ذکر کنند تا محصولات آنها توسط همان مرکز به آدرس آنها ارسال شود.

 

فروش عمده دمپایی
تولیدی دمپایی در تهران – کفش الف

تمایز کفش الف با سایر مراکز تولیدی دمپایی در تهران

یکی از موارد مهم برای خریداران هنگام مراجعه به مراکز تولیدی دمپایی در تهران، کیفیت است. بعد از ارسال سریع و به موقع محصولات، کیفیت است که برای مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه الف به کیفیت محصولات خود اهمیت بالایی می دهد. این مجموعه با بکارگیری مواد اولیه درجه یک سعی می کند درجه کیفی تولیدات خود را تا گرید A بالا ببرد. عرضه محصولات این مجموعه در بازارهای صادراتی با قیمت های مناسب و کیفیت بالا ارائه می شود. این امر باعث رضایت خریداران داخلی و خارجی شده است. یکی از تفاوت‌های این مجموعه با سایر مراکز فروش در کشور، مرجوع و عودت محصولات خریداری شده در صورت مغایرت با نمونه سفارش داده شده است. در چنین شرایطی ابتدا از طریق تلگرام یا واتساپ با بخش فروش مکاتبه لازم انجام و نسبت به ارسال محصول اشتباه اطلاعات لازم ارسال می‌شود. سپس محصول توسط خریدار و فقط از طریق پست به شرکت برگشت داده می شود.

عرضه دمپایی توسط مراکز تولیدی دمپایی در تهران به صورت عمده و در حجم های بالا صورت می گیرد. با توجه به استفاده بالای دمپایی، تولید و فروش آن در دامنه وسیعی صورت می گیرد. شرکت الف نیز پخش عمده این محصول را بر عهده دارد. در واقع دمپایی یک نوع پاپوش نرم و راحت است که کل بخش های پا را نمی پوشاند. از این محصول در شرایط و موقعیت های گوناگونی مثل کنار استخرها یا داخل حمام استفاده می شود.

 

خرید فروش عمده دمپایی تهران 

یکی از مشکلاتی که خریداران هنگام مراجعه به مراکز تولیدی دمپایی در تهران با آن درگیر هستند، تعداد بالای این مراکز و تنوع در قیمت های عرضه است. قیمت هایی که توسط این مراکز عرضه می شود، مشخص و شفاف نیست.

و در لحظه دچار تغییر می شود. دلایل دیگری مثل مسیر طولانی با این مراکز، خستگی زیاد، تنوع بالای محصول در بازار و هزینه بالای رفت و آمد باعث می شود تا نتوان خرید خوب و مناسبی از این مراکز انجام داد.

در مجموعه الف سعی شده است تا به تمام این موارد توجه ویژه شود. این مرکز اقدام به ثبات قیمت و عرضه محصول با کیفیت بالا کرده تا خریداران با بهترین شرایط محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

درصد بالایی از تولید کنندگان شهر قم اقدام به عرضه محصولات خود از طریق مجموعه الف می کنند. این امکان باعث می شود تا بدون سفر و صرف هزینه بتوانید خرید عمده خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی به راحتی انجام دهید.

قیمت عمده مراکز تولیدی دمپایی در تهران

یکی از راههای اطلاع از قیمت محصولات در مراکز تولیدی دمپایی در تهران یا فروشنده های عمده، ارتباط با مجموعه الف است. امکان ارسال نظرات و پیشنهادات به این مجموعه نیز برای مخاطبان امکان پذیر است. در این مجموعه رقابت بالایی بین تولید کنندگان و تامین کننده های دمپایی و کفش وجود دارد.

این امر باعث شده تا دمپایی های حوله ای عروسکی و روفرشی عروسکی زنانه با قیمت های بسیار پایین به فروش برسند. این مجموعه کمک بسیار زیادی به معاملات عمده کفش و دمپایی در شهرهای بزرگ کشور کرده است.

مشتریان برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت های استثنایی انواع دمپایی روفرشی زمستانی، می توانند با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنند.

قیمت عمده مراکز تولیدی دمپایی در تهران
تولیدی دمپایی در تهران _کفش الف

فروش دمپایی عمده تهران

فروش انواع دمپایی و پاپوش از مراکز تولیدی دمپایی در تهران بر عهده مجموعه فروش کفش الف است. برای کسب اطلاعات دقیق محصولی می توانید وارد کانال تلگرامی این مجموعه شوید. به دلیل مصرف بالای دمپایی در شرایط مختلف، این محصول جزء پرفروش ترین کالاها در دنیای پوشاک به شمار می آید. این امر باعث شده تا امکان خرید دمپایی به صورت غیر حضوری از مجموعه الف در تهران و قم انجام شود. دمپایی ها به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند در انواع و مدل های مختلف ساخته و به فروش می رسند.

 

تولیدی دمپایی در تهران کفش الف
دمپایی عمده کفش الف

فروش عمده دمپایی در تهران

قرار گرفتن تعداد زیادی مرکز تولیدی دمپایی در تهران  به دلیل موقعیت جغرافیایی و سیاسی این شهر است. تهران یکی از شهرهای بزرگ کشور است که شاهراه ارتباطی نیز به شمار می آید.

سالانه حجم بالایی از جمعیت برای رفع نیازهای خود به این شهر مسافرت می کنند. چنین شرایطی باعث شده تا تعداد زیادی هتل نیز در این شهر ایجاد شود.

تولیدی های دمپایی عمده ارزان تهران نیز در این شهر به تعداد بالا برای رفع نیاز افراد قرار گرفته شده اند. اقتصاد و بازار پر رونق تهران روی حوزه های بخش کفش و دمپایی نیز تاثیر گذاشته است.

این امر باعث شده تا شرکت الف، پخش عمده دمپایی در تهران را نیز بر عهده بگیرد. رقابت بالایی در بازار کفش و دمپایی تهران وجود دارد که پخش شرکت الف نیز توانسته در این بازار رقابتی به خوبی یکه تازی کند.

 

خرید اینترنتی دمپایی عمده

برای خرید اینترنتی دمپایی عمده میتوانید به سایت کفش الف یا کانال ایتا روبیکا تلگرام و پیج اینستا مراجعه نمایید…

ادرس کارخانه دمپایی تهران

برای خرید عمده از آدرس کارخانه دمپایی تهران با قیمت ارزان و بهترین شرایط می توانید با مجموعه الف ارتباط برقرار کنید. هر کدام از شرکت های تولید کننده اقدام به ساخت دمپایی های زمستانه و تابستانه در فصل های مختلف کرده اند.

ادرس کارخانه دمپایی تهران: تهران، بازار چهارسوق، 2

انواع دمپایی های روفرشی مختلف  مجلسی ،حوله ای ، عروسکی …توسط مراکز تولیدی مختلف به بازار عرضه می شوند. مدل های بارز و پرفروش از این محصولات شامل نمونه های دمپایی روفرشی فانتزی یا دمپایی روفرشی مجلسی هستند.

این دسته بندی ها در مدل های جلو بسته و جلو باز در فصل های زمستان و تابستان وارد بازار عرضه می شوند. مخاطب اصلی این دمپایی ها بانوان هستند و محصولات بیشتر در طرح های فانتزی عرضه می شوند.

 

دمپایی ادرس کارخانه دمپایی تهران کفش الف

فروش عمده دمپایی خارجی

در کنار محصولاتی که توسط مراکز تولیدی دمپایی در تهران عرضه می شوند، فروش نمونه های روفرشی خارجی در حجم های عمده و در دسته بندی های گوناگون نیز صورت می گیرد. این دسته بندی ها شامل موارد زیر می باشد.

  • دمپایی های روفرشی عروسکی ویژه کودکان
  • انواع دمپایی های روفرشی فانتزی
  • دمپایی های متنوع حوله ای
  • دمپایی های روفرشی مخصوص مجلسی
  • مدل های روفرشی حوله ای عروسکی
  • روفرشی های عروسکی زنانه
  • روفرشی های عروسکی دخترانه
  • روفرشی های مخصوص زمستانه

 

تولیدی دمپایی در تهران
خرید عمده دمپایی آدیداس مردانه

 

انواع محصولات مراکز تولیدی پخش دمپایی در تهران

تعداد زیادی مرکز پخش تولیدی دمپایی در تهران قرار دارند که عرضه کننده این محصول در انواع و نمونه های متنوع می باشند. تعداد تولیدی های این حوزه در شهر قم نیز بسیار زیادند که می توان مستقیما با کارخانه های تولیدی آن ارتباط برقرار کرد. تعداد زیادی مرکز تولیدی کفش الف در شهر قم و تهران قرار دارند که عرضه کننده این محصول در حجم های عمده هستند. چ

تنوع محصولی که در این مراکز عرضه می شود، 3 هزار مدل و طرح است که درصد بالایی از آنها چرمی می باشند. در کنار نمونه های چرمی، مدل های روفرشی هتلی و مجلسی نیز طرفداران بسیار زیادی دارند.

دلیل این امر نیز تنوع بالای مخاطبان برای استفاده این محصولات در شرایط گوناگون است. در ادامه به دسته بندی های مختلف دمپایی که در تهران به صورت عمده عرضه می شوند، اشاره می کنیم.

  • انواع دمپایی و صندل های چرمی
  • دمپایی های مخصوص هتل ها
  • دمپایی های ویژه بیمارستانی
  • نمونه های متنوع یکبار مصرف
  • دمپایی های مختلف روفرشی
  • نمونه های عروسکی
  • انواع مدل های پارچه ای و حوله ای
  • مدل های پلاستیکی
  • نمونه های طبی
  • دمپایی های متنوع لژدار

 

دمپایی فروشی در تهران

برای داشتن یک خرید خوب از مراکز دمپایی فروشی در تهران باید محصولات را از جنبه های مختلف بررسی کرد. تنوع بالایی از محصولات در کانال تلگرامی عمده مجموعه الف قرار داده شده است. در صورتی که نمی توانید از خرید محصول مناسب برای خود مطمئن شوید، باید به مشخصات و ویژگی‌های محصولات متناسب با شرایط خود توجه کنید. در واقع باید محصولاتی را خریداری کنید که ویژگی های مناسبی با شرایط شما داشته باشند. مهمترین نکات هنگام خرید صندل و دمپایی مناسب شامل موارد زیر می باشد.

  • قیمت عرضه مناسب و مقرون به صرفه
  • دارای دوخت محکم و مقاوم
  • وزن مناسب و سبک
  • برخورداری از رویه با کیفیت
  • دارای زیره محکم و نرم
  • دارای مدل شیک و زیبا
  • کاربردی و مناسب

 

خرید عمده دمپایی
دمپایی عمده چهار سوق تهران الف

کانال تلگرام روبیکا ایتا مراکز تولیدی دمپایی در تهران

هنگام خرید از کانال های روبیکا ایتا مراکز تولیدی دمپایی در تهران احتمال کلاهبرداری و شرایط مشابه وجود دارد. برای جلوگیری از چنین شرایطی بهتر است سراغ سایت و شرکت های معتبر که دارای نام و نشان های مشخص هستند بروید.

البته قبل از خرید باید مطمئن شوید که در صورت نارضایتی از خرید محصول امکان مرجوع کالا یا برگشت پول وجود دارد یا خیر؟ به جای خرید از کانال های تلگرامی متعدد مراکز تولیدی که محصولات خود را با تنوع محدود، کیفیت نامشخص و قیمت بالا عرضه می کنند

بهتر است سراغ مجموعه کفش الف رفت. قرار گرفتن نماد الکترونیکی در سایت مجموعه الف باعث بالا رفتن حس اطمینان و اعتماد مشتریان شده است. خریداران می‌توانند محصول مورد نظر خود را از سایت الف خریداری و فاکتور خود ثبت کرده و سپس آن را در آدرس خود تحویل بگیرند.

فروش عمده دمپایی، صندل، انواع کفش، بوت و سایر محصولات مرتبط توسط فروشگاه عمده کفش الف صورت می گیرد. این مجموعه در بازار تهران محصولات خود را به بازار داخل و خارج از کشور ارسال می کند.

شما میتوانید قیمت عمده دمپایی در قم را در روبیکا مشاهده نمایید..

 

 

 

تولیدی دمپایی در تهران کفش الف
خرید دمپایی عمده تهران کفش الف

 

اشتراک گذاری
5/5

کانال تلگرام تولیدی کفش و کتونی عمده

برای عضویت در کانال تلگرام عمده کتونی کفش صندل چکمه گالش روی دکمه ی زیر کلیک کنید
کانال کفش صندل عمده

ارتباط با کفش الف:

 مدیرفروش:09127588460 
روبیکا شرکت الف:alefshoe@
 کانال تلگرام کفش الف:alefshoe@
ایتا کفش الف:aleftrade@
محصولات کفش الف:aleftrade.ir/shop/
ایمیل کفش الف:[email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات