Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتـا کلیک کنید…

*98-912-75-88-460+*
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تولیدی دمپایی عمده یکبار مصرف ارزان (لیست قیمت کارخانه قم تهران)

برای دریافت اخبار و مطالب و اطلاعت بیشتر ایمیل خود را وارد کنید

برای دیدن محصولات در سایت و خرید عمده آنلاین وارد فروشگاه کفش الف شوید 

دمپایی عمده یکبار مصرف

در جهان امروز کشور عزیز ما ایران توانسته است از نظر تولید خود را به حد مطلوبی برساند و در اکثر صنایع حرفی برای گفتن داشته باشد.
بازار دمپایی عمده نیز به همین شکل میباشد. حال تولیدی دمپایی عمده با گذشت زمان توانسته اند طرح و رنگ های جدیدتر وبروزتری تولید کنند.

انواع محصولات تولیدی دیگر امروزه با توجه به شرایط استفاده نیازهای دیگری نیز به وجود آمده است. مثلاً در صنعت دمپایی عمده دمپایی هتلی یا دمپایی یکبار مصرف مخصوص استفاده در هتل ها به وجود آمده است که فقط یک حالت یکبار مصرف دارد و بیش از چند روز نمی توان از آن استفاده کرد.

دمپایی عمده یکبار مصرف آرایشگاهی کفش الف
دمپایی عمده یکبار مصرف کفش الف

جالب است بدانید با پوشیدن این دمپایی ها میتوانید به آرامی بر روی سرامیک قدم بردارید بدون اینکه پای شما سرما را احساس بکند. ولی این دمپایی یکبار مصرف بر روی سطوح صاف مانند کاشی و سرامیک لغزنده است اگر لغزندگی آن برای شما مهم نیست می توانید از آن استفاده کنید.
دمپایی یکبار مصرف تفاوت زیادی با دمپایی های دیگر ندارند و طرح ها و رنگ های آن هم تقریباً یکسان است. و مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که این دمپایی های یکبار مصرف عمده در کنار مواردی دیگر به صورت پکیج به هتل هاو بیمارستان ها و سالن ها استخرها عرضه می شود.

 

دمپایی سفید بیمارستانی کفش الف
دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی کفش الف

قیمت عمده دمپایی یکبارمصرف

قیمت ها در هر بازارعمده فروشی مهم هستند بخصوص بازار قیمت عمده دمپایی یکبار مصرف هم از این موارد می باشد که اهمیت زیادی برای خریدار عمده دمپایی یکبار مصرف دارد. شرکت کفش الف این امکان رابه شما عزیزان می دهد که بتوانید قیمت ها را با محصولاتی که در بازار وجود دارند مقایسه کنید.

ما توانسته ایم مجموعه ای از محصولات را بوجود آوریم که شما به راحتی بتوانید از امکان تنوع بالای قیمت و محصولات بهره ببرید. همکاران ما در کفش الف شما را جهت خرید وشفارش محصول راهنمایی می کنند.

 فروش دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی

پا افزار یکبار مصرف آرایشگاهی همونطور که از اسمش پیداست در کلینیک های پوست و زیبایی و کلینیک های اپیلاسیون، آرایشگاه ها و امثال این مکان ها استفاده می شود و به صورت کلی دمپای عمده یکبار مصرف باید جنس نرم داشته باشد. دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی رنگ های مختلفی نیز تولید می شود مثلاً: صورتی سفید آبی بنفش

دمپایی آرایشگاهی در مدل های تک لایه و حوله ای و چند لایه و به دو صورت جلو بسته و باز تولیدمی‌شود. موقعی که شمابه بازار دمپایی عمده یکبار مصرف وارد میشوید مدل های زیادی دراین بازار وجود دارد.
و شما باید حتما دقت کنید که دمپایی عمده یکبار مصرف ای که انتخاب میکنید مناسب محیطی که می خواهید از آنها استفاده کنید باشد مثلا اگر برای هتل میخواهید حتماً باید دمپایی یکبار مصرف هتلی خریداری کنید.

دمپایی عمده یکبار مصرف هتلی کفش الف
دمپایی عمده یکبار مصرف آرایشگاهی کفش الف

از معایب دمپایی یکبار مصرف میتوان به مورد لغزندگی بر روی سطوح صاف اشاره کرد.

شرکت کفش الف در مجموعه گردآوری کرده است انواع دمپایی عمده را دارا می باشد. که فروش عمده دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی دمپایی یکبار مصرف هتلی و دمپایی یکبار مصرف عمده بیمارستانی بعضی موارد می باشد. ما سعی کردیم که برای شما عزیزان محیطی را فراهم آوریم که بتوانید به راحتی بدون این که دغدغه‌ای داشته باشید محصول خود را سفارش دهید. حتی می‌توانید برای خرید محصول از همکاران ما در کفش الف مشاوره دریافت کنید و از مشکل انتخاب محصول اشتباهی جلوگیری کنید.

دمپایی عمده یکبار مصرف هتلی کفش الف
دمپایی یکبار مصرف هتلی کفش الف

پاپوش در رنگ های مختلف

یکی دیگر از انواع دمپایی یکبار مصرف دمپایی یکبار مصرف هتلی می باشد که با توجه به محل استفاده آن اسمش دمپایی یکبار مصرف هتلی است.
قبلاً در هتل ها لوازمی مانند حوله شامپو و غیره که لوازم بهداشتی مخصوص مسافران هتل می باشد وجود نداشت.

با بروز شدن هتل ها و بوجود آمدن نیاز به رعایت موارد بهداشتی بخصوص درعصر کرونا شرایطی بوجود آمد که باید درهتل ها لوازم های بهداشت فردی به صورت جداگانه استفاده می شد.

حال عده ای در صنعت تولید دمپایی و وسایل بهداشتی سعی کردند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کنند. و پکیجی از وسایل بهداشتی را طراحی کردند که در آن همچون حوله شامپو و دمپایی یکبار مصرف هتلی وجود داشت.

دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی کفش الف
دمپایی یکبار مصرف هتلی کفش الف

 

علت استفاده و فروش عمده پاافزار یکبار مصرف

با گذشت زمان همین شرکت های تولیدی دمپایی یکبار مصرف عمده سعی کردند که تنوع بیشتری در دمپایی عمده یکبار مصرف هتلی بدهند که منجر به تولید محصولات جدید تری با زیبایی و طرح های متنوع بسیاری شد.

دمپایی یکبار مصرف هتلی از اجناس متنوعی تولید می شود که یکی از آنها همان پارچه اسپان باند میباشد. انواع دیگر هم پارچه اسفنج و… می باشد. نکته دیگر استفاده از این پاپوش را مهم می کند به صرفه بودن آن ها برای هتل دار ها می باشد.

پاپوش هتلی از جنس های مختلف تولید می شود که یک نمونه از آن ها جنس حوله ای می باشد. و به صورت یک لایه چنده وجود دارد یکی دیگر از روش های استفاده از تبلیغات چاپ کردن آرم لوگو یا اسم شرکت تولید مواد بهداشتی و یا تبلیغات همان هتل می باشد.

قیمت این مدل ها یعنی قیمت عمده دمپایی یکبار مصرف هتلی بسیار پایین است چیزی حدود ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ می باشد قیمت حراجی آن ها معمولاً کمتر از این چیزی است که گفته می شود از ۱۳۵۰ تومان تا ۲۹۵۰ تومان می باشد.

 

پخش دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

دمپایی بیمارستانی  در چند مدل تولید می شود و در چند محل مورد استفاده قرار می گیرد یکی از محلهای استفاده دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی اتاق عمل می باشد چونکه باید در این محیط از موادی کاملاً بهداشتی و استریل شده استفاده کرد. شرکت بسیاری این مدل دمپایی ها را تولید می کنند و از معروفترین شهر هایی که این تولید ها در آن جا قرار دارند شهر تهران و قم و… می باشد.

فروش دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی کفش الف
دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی کفش الف

از مزایای دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی ضد لرزش بودن آنها می باشد. و از موادی تولید می شوند که آلودگی را به خود جذب نمی کند و از انتقال میکروب جلوگیری می کنند و قیمت آنها از ۱۷۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰ تومان می باشد قیمت هر چی آنها نیز از این هم کمتر می باشد از ۱۵۰۰۰ تومان تا ۲۲۹۵۰ تومان می باشد.

 

 

اشتراک گذاری
5/5

کانال تلگرام تولیدی کفش و کتونی عمده

برای عضویت در کانال تلگرام عمده کتونی کفش صندل چکمه گالش روی دکمه ی زیر کلیک کنید
کانال کفش صندل عمده

ارتباط با کفش الف:

 مدیرفروش:09127588460 
روبیکا شرکت الف:alefshoe@
 کانال تلگرام کفش الف:alefshoe@
ایتا کفش الف:aleftrade@
محصولات کفش الف:aleftrade.ir/shop/
ایمیل کفش الف:[email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات